Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

DV ˝Radost˝ – Naša mala scena

mt_gallery

Lutka i scensko stvaralaštvo neizostavan je dio dječjeg razvoja i svakodnevnice bilo u obiteljskom ili izvanobiteljskom okruženju. Djeca se od najranije dobi susreću s lutkama i pokazuju interes za njih, a one vrlo brzo postaju djetetovi prijatelji uz čiju pomoć dijete analizira svijet oko sebe i u sebi. Lutka na dijete ostavlja ogroman utjecaj i često njezina riječ može imati snažnije djelovanje, nego riječ roditelja ili odgojitelja. U rukama djeteta lutka ne predstavlja samo igračku već odgojno-obrazovni materijal svestranih mogućnosti, a primjeren djetetovoj dobi. Uporabom lutke u odgojno-obrazovnom procesu potičemo djecu na slobodno i kreativno izražavanje vlastitih i tuđih doživljaja i osjećaja te razvijamo kod djeteta pozitivnu sliku o sebi. Interesom koji su djeca pokazala za lutkama i scenskim stvaralaštvom započeo je i projekt ˝Naša mala scena˝. Prikazivanjem predstava različite tematike na razini vrtića i skupine kod djece se razvijala ljubav prema scenskom stvaralaštvu i izražavanju. Djeca su svakodnevno pokazivala sve veći interes za dramatizacijama i scenskim stvaralaštvom, često su improvizirala s lutkama i bez njih, igrala igre uloge, a sve je to potaklo da započne projekt i zadovolje se dječje potrebe za radoznalošću, istraživanjem, proučavanjem i uživljavanjem u uloge i lutke. Svojom zainteresiranošću, aktivnošću i kreativnošću u osmišljavanju dramatizacija, podjeli i uživljavanju u uloge, djeca su potakla roditelje i odgojitelje na sve veće uključivanje i obogaćivanje centara aktivnosti novim sadržajima i materijalima za svakodnevnu igru. Ti sadržaji su obuhvaćali raznolike lutke, polustrukturirane i nestrukturirane materijale za izradu lutaka te novi centar aktivnosti koji je oformljen u suradnji s roditeljima – centar preodjevanja. Djeca su tijekom projekta kroz aktivnosti sakupljanja, istraživanja, promatranja, identificiranja, klasificiranja i bilježenja upoznavala svijet lutaka i scenskog stvaralaštva i bogatila svoj spoznajni, emocionalni i doživljajni svijet te razvijala sposobnost zamišljanja, izražavanja i stvaranja. Kod djece je rasla želja za produkcijom teksta, stiha, glazbe i pokreta. Na ovakav način poticao se razvoj dječjeg samopouzdanja, uočavanje i poštivanje različitosti, radoznalosti, kreativnosti te omogućilo se djeci bogato iskustvo prožeto snažnim emocionalnim doživljajem. Poticajno djelovanje bilo je usmjereno na različite aspekte dječjeg stvaralaštva: govorno-jezično, dramsko-scensko, likovno, plesno, glazbeno, a produkt je ovisio o individualnom interesu djece. Roditelji su bili uključeni u projekt kao suradnici i velika podrška te su se aktivno uključili u prikupljanje materijala. Realizacijom su bili zadovoljni i djeca i roditelji i odgojitelji. Projekt je prezentiran na roditeljskim sastancima, izložbom dječjih likovnih radova u vrtiću i Odgojiteljskom vijeću Dječjeg vrtića Ivana Brlić Mažuranić.
mt_gallery

Print Friendly, PDF & Email

Jelovnik

mt_gallery

DV ˝Seka i braco˝ – Igre djece svijeta

Početkom pedagoške godine slikovnica „Zlatna Ribica”  je bila poticaj za izradu projekta i nastavak projekta „Putovanje oko svijeta”.Djeca su pokazala

mt_gallery

DV ˝Ivančica˝ – Djeca pomažu djeci

U dječjem vrtiću „Ivančica” nalaze se mješovite skupine koje imaju zajedničku garderobu. Dolaskom nove djece na početku pedagoške godine primjećeno

mt_gallery

DV ˝Kosjenka˝ – Boravak na zraku

Boravak na otvorenom, zbog svoje veličine i osjećaja slobode koje pruža, omogućuje sudjelovanje većeg broja djece u aktivnostima koje nisu

mt_gallery

DV ˝Hlapić˝ – U dodiru s prirodom

Susret djece s prirodom započinje u obitelji i dječjim vrtićima. Predškolska dob predstavlja ključno razvojno razdoblje za mnoga područja pa

Skip to content