Aktivnostima “Što sve zvoni, šuška, svira?” odgojiteljice jaslične skupine poticale su djecu da pojedinačno i skupno osluškuju, prepoznaju te istražuju zvukove oko sebe (zvončići, praporci, triangl, činele, štapići, šuškalice). U mlađoj mješovitoj skupini oformljen je centar preodijevanja i kostimiranja. Pitanje: “Pogodite tko sam ja?” bio je poticaj djeci da se kroz različite dramske igre popraćene uporabom kostima, pokretima tijela, mimikom lica užive u različite likove/uloge (klaun, vještica, gusar, Indijanac, kraljevna). Djeci mlađe skupine dosadila je zima pa su s odgojiteljicom krenula u potragu za proljećem. Tražili su ga u vrtićkom dvorištu, šetnji bližom okolicom, na livadama, okućnicama. Našli su ga skrivenog u propupalim grmovima, cvjetovima maslačka i tratinčice, busenima zelene trave. Srednja mješovita skupina je promatrajući i opisujući promjene u prirodi sređivala i proširivala spoznaje o osjećajima, bojama, prostornim odnosima, oblicima i veličinama. Djeca srednje skupine kroz iskorišten situacijski poticaj dječaka iz skupine pripremala su se za put u Svemir. Izrađivala su planete Sunčevog sustava, rakete, izvanzemaljce te skupnim radom velikog astronauta kojega su izložila u prostoru ispred sobe dnevnog boravka. Starija skupina proučavala je građu ljudskog tijela. Osim vanjskih osobina, svoju pažnju djeca su usmjerila na rad unutarnjih organa i osjetila. Srce, mozak i pluća potaknuli su najviše pitanja i dilema. Osluškivala su i mjerila otkucaje srca, mjerila visinu i težinu, vježbala kapacitet pluća puhanjem balona, a spretnost i motoriku provjerila igrom s balonima.
![](https://www.djecji-vrtici-sb.hr/wp-content/uploads/2024/04/IMG_20240221_085120-461x1024.jpg)
Bajke u Kosjenci
O estetskoj, umjetničkoj književnoj vrijednosti priča i bajki Ivane Brlić Mažuranić mnogo se pisalo i piše se i dalje pa