OD IMITATIVNE DO SIMBOLIČKE IGRE

mt_gallery

Igra je aktivnost koja je značajna za sva područja djetetovog razvoja. Tijekom igre dijete istražuje i uvježbava nove sposobnosti, reprezentira ideje, misli i emocije, stupa u interakciju s drugom djecom, rješava probleme, postaje kompetentnije i razvija imaginaciju i kreativnost. Od imitativne do igre uloga, od oponašanja radnji do podjele funkcija – to je proces koji se razvija. Odgojno-obrazovno područje i stil odgojno-obrazovnog rada potiče korištenje imaginativnog, dječja igra se obogaćuje i njezina kompleksnost se podiže na veću razinu. Sadržaj igara je rezultat djetetovog iskustva u interakciji s odraslima, ono imitira radnje i ponašanja svojih bližnjih. Prihvaćanjem određene uloge dijete simbolizira radnje koje su tipične toj ulozi te usklađuje svoju ulogu s drugom djecom, a takvo poznavanje teme svih sudionika važno je za podizanje razine simboličke igre. Interes odgojitelja za dječju igru i njezino praćenje omogućava mu da od koordinatora koji osigurava uvjete, sredstva i organizaciju prostora za igru postane sudionik koji proširuje i obogaćuje igru, sugerira nove radnje i uloge te pomaže djeci u povezivanju uloga i radnji do promatrača koji i dalje podržava stvaralačku-simboličku igru djece. Igra je djetetov rad – to je prirodan način njegova učenja. Kroz igru dijete zadovoljava svoje želje i potrebe te ostvaruje sebe vođeno svojom unutrašnjom motivacijom.
mt_gallery

Print Friendly, PDF & Email

Jelovnik

Ruke

Ruke im trebaju za igru. Vježbali su finu motoriku šake naglasili smo važnost higijene ruku. Potaknuti time nastale su simboličke

Projekt „Prehranom do zdravlja“

Projekt „Prehranom do zdravlja“ djecu potiče na razvijanje i usvajanje stavova, interesa i navika za brigu o održavanju osobnog zdravlja

Skip to content