Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Podrška integraciji djece

mt_gallery

U skladu s ciljevima projekta „Igrom do govora”, u petak, 14. 11. 2014. su u DV Hlapić održane još dvije edukacijske radionice za odgojitelje, stručne suradnike i roditelje.
Lidija Andrijević Gajić, prof. logoped, Marte Meo terapeut i SI pedagog iz zagrebačkog COO „Slava Raškaj” je u prvom dijelu edukacije govorila o djeci oštećena sluha, njihovom komunikacijskom razvojnom putu nekad i danas, kao i o važnosti edukacijsko-rehabilitacijske i pedagoške podrške njihovoj integraciji.
U okviru druge radionice predavačica je polaznike upoznala s osnovama augmentativne i alternativne komunikacije (AAC) koja se danas koristi kod razvojnih poremećaja govora i jezika, uključujući djecu i odrasle s autizmom, afazijom, kognitivnim teškoćama i motoričkim poremećajima.
U nastavku, govoreći o Marte Meo pristupu, prof. Andrijević Gajić je naglasila da se radi o suvremenoj, učinkovitoj metodi za prirodno poticanje komunikacije osoba s teškoćama u ostvarivanju kvalitetnih interakcija s drugima.
Brojni polaznici su i ovaj put aktivno sudjelovali u radionicama iznoseći vlastita iskustva i nedoumice s kojima se svakodnevno susreću.
mt_gallery

 

Print Friendly, PDF & Email

Jelovnik

mt_gallery

ADHD- Značajke razvoja i odgojni postupci

Dr. sc. Snježana Sekušak-Galešev, prof.psiholog, pročelnica Odsjeka za inkluzivnu edukaciju i rehabilitaciju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu održala je u

mt_gallery

Prva edukacijska radionica

S ciljem pripreme odgojitelja i roditelja na aktivnu ulogu u procesu logopedske terapije djece s teškoćama jezično-govorne komunikacije, ove ciljne

mt_gallery

Projekt ˝Igrom do govora˝

Danas, 20. veljače 2014. godine u prostorijama Dječjeg vrtića Ivana Brlić Mažuranić pred velikim brojem uzvanika predstavljen je projekt „Igrom

Skip to content