Novi oblici potpore u radu s djecom s teškoćama predškolskog sustava

mt_gallery

Darko Kobetić, prof. reh. je naveo polaznike edukacijske radionice 6. veljače na pogled na djecu s teškoćama iz novog ugla. U okviru teme „Novi oblici potpore u radu s djecom s teškoćama predškolskog sustava”, istaknuo je kako su i oni samo djeca, a sustav taj koji ima teškoće koje valja premostiti njihovim boljim razumijevanjem te prilagodbom odgojno-obrazovnog pristupa i uvjeta.
Kao važnu kariku koja omogućuje kvalitetniju podršku uključivanju djeci s teškoćama u redovni predškolski program, profesor je istaknuo mobilne stručne timove i pomoćnike u vrtiću koji u nekim dijelovima Hrvatske već uspješno djeluju. Edukacijom i angažiranjem ovakvih timova barem se djelomično omogućilo rješavanje problema manjka stručnjaka za dijagnostiku i terapiju u vrtićima.
Vjerujemo kako su obilje slikovitih primjera, te kao i na svakoj radionici, razmjena iskustava, potakli polaznike na razmišljanje i pokrenuli rađanje novih ideja za svakodnevni rad. Otvorena su brojna pitanja, te se nadamo da će uskoro biti prilike i za produbljivanje ove zanimljive teme.
U drugom dijelu edukacije toga dana, Danica Andrešić, prof. log. iz DV Travno iz Zagreba, svoju temu „Uredan jezično-govorni razvoj” detaljno je prezentirala i proširila najčešćim govornim poremećajima predškolske dobi, onim artikulacijskim, te polaznicima predstavila niz zgodnih primjera vježbi govorne gimnastike koje u suradnji sa svojim kolegicama, odgojiteljicama DV Travno, svakodnevno provodi s ciljem poticanja razvoja govora kod djece.

mt_gallery

Print Friendly, PDF & Email

Jelovnik

mt_gallery

ADHD- Značajke razvoja i odgojni postupci

Dr. sc. Snježana Sekušak-Galešev, prof.psiholog, pročelnica Odsjeka za inkluzivnu edukaciju i rehabilitaciju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu održala je u

Skip to content