Darko Kobetić, prof. reh. je naveo polaznike edukacijske radionice 6. veljače na pogled na djecu s teškoćama iz novog ugla. U okviru teme „Novi oblici potpore u radu s djecom s teškoćama predškolskog sustava”, istaknuo je kako su i oni samo djeca, a sustav taj koji ima teškoće koje valja premostiti njihovim boljim razumijevanjem te prilagodbom odgojno-obrazovnog pristupa i uvjeta.
Kao važnu kariku koja omogućuje kvalitetniju podršku uključivanju djeci s teškoćama u redovni predškolski program, profesor je istaknuo mobilne stručne timove i pomoćnike u vrtiću koji u nekim dijelovima Hrvatske već uspješno djeluju. Edukacijom i angažiranjem ovakvih timova barem se djelomično omogućilo rješavanje problema manjka stručnjaka za dijagnostiku i terapiju u vrtićima.
Vjerujemo kako su obilje slikovitih primjera, te kao i na svakoj radionici, razmjena iskustava, potakli polaznike na razmišljanje i pokrenuli rađanje novih ideja za svakodnevni rad. Otvorena su brojna pitanja, te se nadamo da će uskoro biti prilike i za produbljivanje ove zanimljive teme.
U drugom dijelu edukacije toga dana, Danica Andrešić, prof. log. iz DV Travno iz Zagreba, svoju temu „Uredan jezično-govorni razvoj” detaljno je prezentirala i proširila najčešćim govornim poremećajima predškolske dobi, onim artikulacijskim, te polaznicima predstavila niz zgodnih primjera vježbi govorne gimnastike koje u suradnji sa svojim kolegicama, odgojiteljicama DV Travno, svakodnevno provodi s ciljem poticanja razvoja govora kod djece.
Studijsko putovanje – Centar za odgoj i obrazovanje “Slava Raškaj”
U sklopu projekta „Igrom do govora” pedeset odgojiteljica i stručnih suradnika Dječjeg vrtića Ivana Brlić Mažuranić je 20. travnja 2015.