U Božićno vrijeme mogu se animirati takvi aktivni oblici rada koji će djetetu pomoći da dožive dubinsku (religioznu) dimenziju života.
Od promatranja (sadnje pšenice,kićenja bora…) kod djeteta se uspostavlja unutarnji sklad povezanosti i odnosa. Dijete naime otriva znakovitost prirode i njezinih stvari. Božićnim pričama , stihovima, religioznim pjesmama, razgovorom,molitvom, kod djeteta se razvija pažnja i poštovanje. To je zapravo prvo uvođenje u razumijevanje euharistije koja znači pretvorbu.
Tako polako djecu uvodimo u otajstvo vjere te njegujemo odnos prema drugome i stječemo iskustvo povezanosti i jedinstva.
Odgojitelji potiču razvoj osobnosti te pružaju mogućnost stvaralačkog izražavanja. U druženju, davanju, pripremi darova, primanju darova, zahvaljivanjem, vježba se sposobnost ophođenja, odricanja i proživljavanja radosti darivananja.
Tim postupkom nastaje „sredina” koja dobiva svečano obilježje, koja pridonosi sabranosti i mira u skupini. Djeca se prilagode događanju kako priliči svečanosti.
Travanj u Radosti
Mjesec travanj protekao je kroz igre na otvorenom i igre u sobama dnevnog boravka kroz različite zabavne aktivnosti i radionice.