U vrtiću „Radost” u veljači je postignuto veselo i dinamično okruženje u kojem su uživala i djeca i odgojitelji u raznim aktivnostima unutar skupina i onih na razini vrtića. Najveći dio vremena bio je posvećen projektu „Naša mala scena” u koji su se postupnim interesom uključila djeca svih odgojnih skupina. Lutka i scensko stvaralaštvo je neizostavan dio dječjeg razvoja i svakodnevnice bilo u obiteljskom ili izvanobiteljskom okruženju. Djeca se od najranije dobi susreću s lutkama i pokazuju interes za njih, a one vrlo brzo postaju djetetovi prijatelji uz čiju pomoć dijete analizira svijet oko sebe i u sebi. Uporabom lutke u odgojno obrazovnom procesu potiče se djecu na slobodno i kreativno izražavanje vlastitih i tuđih doživljaja i osjećaja te se razvija kod djeteta pozitivna slika o sebi. Prikazivanjem predstava različite tematike na razini vrtića i skupine, kod djece se razvijala ljubav prema scenskom stvaralaštvu i izražavanju. Djeca su svakodnevno pokazivala sve veći interes za dramatizacijama i scenskim stvaralaštvom, često su improvizirala s lutkama i bez njih, igrala igre uloge, a sve to potaklo je odgojiteljice da započnu projekt i zadovolje potrebe djece za radoznalošću, istraživanjem, proučavanjem i uživljavanjem u uloge i lutke.
Na ovakav način poticao se razvoj dječjeg samopouzdanja, uočavanje i poštivanja različitosti, radoznalosti, kreativnosti i omogućilo se djeci bogato iskustvo prožeto snažnim emocionalnim doživljajem. Poticajno djelovanje bilo je usmjereno na različite aspekte dječjeg stvaralaštva: govorno-jezično, dramsko-scensko, likovno, plesno, glazbeno, a produkt je ovisio o individualnom interesu djece. Vrhunac samog projekta bila je proslava maškara na razini vrtića u kojoj su sudjelovala sva djeca. Suradnja je nastavljena i nakon što je projekt završen i to sa širom društvenom zajednicom – posjetom kazališne glumice i umjetničke voditeljice Darije Vlajnić vrtiću.
Osim zajedničkih aktivnosti na razini vrtića bilo je tu i raznih aktivnosti u pojedinim skupinama. Tako su djeca mlađe jasličke skupine uživala u igri u obiteljskom centru i tjelesnim aktivnostima.
Djeca starije jasličke skupine uključivala su se u likovno-kreativne aktivnosti izrade zimskih odjevnih predmeta, ukrašavanja srca za Valentinovo, igrama s vunom, radno-praktičnim aktivnostima vješanja odjeće na žicu pomoću kvačica te scenskim i glazbenim aktivnostima.
U mlađoj skupini djeca su vrijeme provodila u obiteljskom centru igrajući razne igre uloga, zatim scenske igre osmišljavanja i prikazivanja vlastitih predstava, likovno-kreativne aktivnosti s geometrijskim oblicima te tjelesne aktivnosti u dvorani.
U srednjoj skupini djeca su najviše interesa pokazivala za vlastitim scenskim improvizacijama, igrom uloga u obiteljskom centru i centru preodjevanja, a također veliki interes je bio i u centru početnog čitanja i likovnim aktivnostima.
Djeca starije skupine najviše interesa su pokazala za izradom lutaka od polustrukturiranog i nestrukturiranog materijala.