Polazak djeteta u školu veliki je preokret, ne samo za dijete, nego i za roditelje. Kako bi se dijete što lakše adaptiralo na novu sredinu, potrebno je puno ranije započeti rad s djetetom na tome da će za određeno vrijeme dobiti nove zadatke koje treba rješavati. Kroz igru, ali ne bilo kakvu, nego onu u kojoj je dijete zaposleno, u kojoj razvija svoja osjetila i stječe potrebne vještine najlakše ga pripremamo za ozbiljne buduće zadatke u školi. Svakodnevno provođenje društvenih i matematičkih igara u skupini, prepričavanje priča i događaja, crtanje, bojanje, modeliranje, igre za razvijanje pažnje, prepoznavanje po zvuku, igre za razvoj moći opažanja omogućavaju djetetu da najlakše uči, opušta se, zabavlja, razvija motoriku, maštu, mišljenje, surađuje te obogaćuje govor. Djeca imaju priliku kroz zabavne i razvojno prikladne aktivnosti vježbati svoje socijalne, emocionalne, kognitivne vještine, razvijati kreativnost, učeći pritom poštovanje prema sebi i drugima.
Naša svakodnevna uloga preusmjerava se na stvaranje prostorno – materijalnih i socijalnih preduvjeta za razvoj raznovrsnih aktivnosti u kojima djeca elemente rane pismenosti koriste zainteresirano, angažirano i često samoinicijativno, na mnogo različitih načina, u čemu im pomoć i podršku osiguravaju druga djeca i mi sami, odgojitelji.
Kroz zajednički rad djeca imaju priliku učiti od drugih, s drugima te podučavati druge. Na taj način djeca u vrtiću stječu osobine, sposobnosti i vještine potrebne za uspjeh u školi.
Edukacija Civilne zaštite
6.svibnja starija skupina vrtića Trnoružica sudjelovala su na edukaciju koja se provodila u Osnovnoj školi Ivan Goran Kovačić pod vodstvom