Djeca od rođenja istražuju svijet i otkrivaju svoje mogućnosti. U dječjem vrtiću „Trnoružica” igra je primarni način učenja o sebi, drugima i okolini; univerzalna je, svoj djeci poznata, instinktivna te bitan dio odrastanja i formiranja osobnosti. Djetinjstvo bez igre i druženja s prijateljima je nezamislivo.
Promatrajući djecu kroz odgojno-obrazovni rad u našem vrtiću, uvjerili smo se da kroz igru djeca uče bolje, stječu socijalne vještine koje im pomažu kasnije u socijalnim interakcijama i novim prijateljstvima, jačaju koordinaciju pokreta i stimuliraju mozak (potiče kreativnost i rješavanje problema). Naše djelovanje u vrtiću usmjereno je stvaranju bogatog poticajnog okruženja u materijalnom i socijalnom smislu. Prostorno okruženje je ugodno i što više nalik obiteljskom domu.
Raznovrsni centri igara djecu potiču na stvaranje, izražavanje, istraživanje, otkrivanje, rješavanje problema, postavljanje hipoteza i konstruiranje znanja, a bogatstvo, mnogobrojnost i dostupnost materijala zadovoljavaju različite interese i različite razvojne sposobnosti djeteta.
Djeca svakodnevno sama osmišljavaju neku situaciju i razvijaju je sa svojim akterima, herojima, doktorima ili pak vilama koje imaju posebne moći. Svatko bira igru prema svojim potrebama, interesima i raspoloženju. Crtaju se stripovi, liječe lutke od različitih bolesti, kuha im se ručak, od plastelina modelira torta, grade se dvorci, kuće i ceste, slažu se slagalice, igra stolni nogomet, vježba se.
Edukacija Civilne zaštite
6.svibnja starija skupina vrtića Trnoružica sudjelovala su na edukaciju koja se provodila u Osnovnoj školi Ivan Goran Kovačić pod vodstvom