Nastavljamo s pričama i slikama vezano uz brojkom 150 godina od života Ivane Brlić Mažuranić. Danima smo pregledavali ”Priče iz davnine” i u dogovoru s djecom odlučili smo se za ”Šumu Striborovu”. Ponuđene aktivnosti prilagođene su djeci od 3. godine do polaska u školu.
Putovanje smo započeli pričom po nizu slika tako da je devetero djece držalo po jednu sliku, dok je jedno dijete prepričavalo – izgovaralo po jednu rečenicu.
Sljedeća je bila aktivnost početnog čitanja i pisanja listajući ”Priče iz davnine” saznali smo imena napisanih priča te smo napravili pokrivaljke. Zadatak je bio da pokretnu traku stavimo na naziv koji se nalazio na stolu. Neki su pročitali priču od onih koje su im bile ponuđene.
Slijedile su dvije matematičke aktivnosti: Djeci smo ponudili naslikanu zmiju koja je izrezana na dijelove i označna brojevima od 1 do 10, pretpostavili smo da će složiti zmiju po redoslijedu brojeva. Druga matematička aktivnost je bilo pisanje brojeva od 1 do 10 na iscrtanu zmiju – guju.
Radno praktična aktivnost – Domaći : Od kikirikija i crvenog krep papira djeca su izrađivala Domaće. Crnim flomasterom su ocrtavali oči, usta i nos.
Slijedila je likovno – praktična aktivnost: Djeca su izrezivala trake od kolaž papira i od njih lijepila i nizala u lance zmije.
Nastavili smo sa spoznajno – manipulativnom aktivnosti: Kvačice sa slovima gdje su djeci bile ponuđene riječi vezane uz priču, a oni su kvačicu na kojoj je određeno slovo stavljali na zadanu riječ. Čitali su riječ koju su sastavili.
Na podlozi od kartona je naslikana vatra i kružići za društvenu igru Čovječe ne ljuti se.
Slijedila je likovna aktivnost bojanja drveća od kartonske ambalaže za jaja spužvicama te lijepljenje i pričvršćivanje vunom debla od prave kore.
Praktično – manipulativna aktivnost: Šijemo košuljice gdje su poput bake iz priče djeca provlačila silik kroz rupice na košuljicama.
Radno praktična aktivnost – Ognjište : Djeci smo ponudili pedagoški nestrukturirani materijal (grančice, letvice). Poticali smo ih na slaganje letvica u vis a grančice smo zajedno povezali sa špagom te tako napravili ognjište. Neki su pokušali „zapaliti vatru“ trenjem letvice jednu o drugu.
Cijelu priču završili smo okupljanjem Domaćih oko ognjišta i zajedničkim plesom a na kraju smo izložili likovne radove prema ilustraciji priče „Šuma Striborova“.