Godišnje doba jesen

mt_gallery

Vrijeme prilagodbe i adaptacije u mlađoj mješovitoj skupini polako prolazi. Novi prijatelji, poticajna okolina, odgojiteljice, igre i različite aktivnosti pomažu djeci da se osjećaju sigurna, prihvaćena i zadovoljna. Djeca su se kroz različite aktivnosti počela upoznavati s plodovima jeseni (voće, povrće, kukuruz, bundeva). U suradnji s roditeljima, djeca i odgojiteljice su uredili centar jeseni s pregršt jesenskih plodova našeg kraja (različito voće, povrće, kukuruz, tikvice, šipak, lješnjak, kesten). Slikovnim i didaktičkim materijalom, svakodnevnim boravkom na zraku i igrama na dvorišnom prostoru poticala su se djeca na neposredno zapažanje i promatranje promjena oko njih. U dvorištu vrtića djeca su zapazila sve više opalog lišća. Promatrala su puhanje vjetra i njegovo padanje. Promatrajući i sakupljajući listiće djeca su izražavala svoje osjećaje, najčešće tuge zbog listića koji je napustio svoj dom-drvo, ali i radosti kad su zapazili ljepotu, boju i različitost svakog lista. Sakupljeno lišće poslužilo je za izradu vjenčića za izradu Jesenka i Jesenke. Lišće su sakupljala na veće i manje hrpice koje su poslužile za razvoj i usavršavanje prirodnih oblika kretanja – vijugavo hodanje, trčanje, skakanje, kotrljanje po lišću. Razvrstavanjem lišća po boji i veličini djeca su usvajala pojmove veliko – malo te prepoznavala i imenovala boje (žuta, zelena, crvena, smeđa). Igrama istraživanja s lišćem (gužvanjem, kidanjem, šuškanjem) djeca su obogatila svoja iskustva i spoznaje. Likovnom aktivnošću kroz igru bojom – slikanje prstićima i kistom, omogućilo se djeci istraživanje i stvaranje novih boja, a tehnikom ljepljenja djeca su pokušala popuniti i uljepšati list.
„Bila dva lista zelen i žut…” vesela dječja pjesma potaknula je djecu na pokret uz glazbu te manipuliranje scenskim lutkama. Glazbene aktivnosti provele su se kroz različite brojalice, uz ritam glazbenih instrumenata – štapića.
mt_gallery

Print Friendly, PDF & Email

Jelovnik

Ruke

Ruke im trebaju za igru. Vježbali su finu motoriku šake naglasili smo važnost higijene ruku. Potaknuti time nastale su simboličke

Projekt „Prehranom do zdravlja“

Projekt „Prehranom do zdravlja“ djecu potiče na razvijanje i usvajanje stavova, interesa i navika za brigu o održavanju osobnog zdravlja

Skip to content