Djeca su u svakodnevnom doticaju s vodom kako kod kuće tako i u vrtiću pa imaju priliku svakodnevne aktivnosti brige o sebi (pranje ruku, umivanje, pranje zubi) iskoristiti za spontano istraživanje vode. Zanimljivo je istraživati različitu temperaturu vode, osluškivati zvukove koje proizvodi, promatrati njezino kretanje i ponašanje u kontaktu s različitim materijalima i predmetima. Stoga se često aktivnost pranja ruku pretvori u igru prskanja, prelijevanja i istraživanja. Eksperimentiranjem i pokusima djeca su stjecala iskustva istraživanjem odnosa i veza među pojavama, pretpostavljala i zaključivala kroz aktivnosti: stvaranja sapunice puhanjem u slamčice, uočavanjem propusnosti materijala, zamjećivanjem koji predmeti plutaju, a koji tonu, uočavanjem svojstava vode (kruto, tekuće, plinovito) topljenjem i isparavanjem. Praktične aktivnosti uključivale su igre prelijevanja i pretakanja, pranje lutaka i odjeće za lutke te pranje posuđa. Otkrivanje i istraživanje glazbenih zvukova uključivalo je i izradu vodenog ksilofona na kojem smo svirali poznate pjesmice i brojalice. Razvoj senzibiliteta za različita likovna sredstva i materijale potaknuo je razvoj vještina svladavanja različitih tehnika izražavanja: slikanje na mokrom papiru, špricanje i kapanje boje, puhanje i otpuhivanje boje slamkom, slikanje obojanom sapunicom, kombiniranje vode i boje na gužvanom papiru. Kroz različite govorne igre, priče, stihove, zagonetke i pitalice djeca su usvojila nove pojmove i obogatila svoj rječnik. Enciklopedijama, časopisima, slikovnicama dolazila su do novih informacija. Usvajanjem novih spoznaja o vodi – njezinoj vrijednosti, važnosti, svojstvima, upotrebi, štednji i rasprostranjenosti djeca su usvojila nove spoznaje i proširila svoja znanja.
Otvorenje izložbe “Pun šešir sna” te ostale prigodne aktivnosti
U Kući Brlić 15. travnja 2024. bilo je veselo, šareno i kreativno događanje. Nazvana po Ivani Brlić-Mažuranić, koja je voljela