PROSTORNO OKRUŽENJE KAO POTICAJ ZA RAZVOJ I UČENJE

mt_gallery

Kvalitetno prostorno–materijalno okruženje nezaobilazna je pretpostavka kvalitete življenja, odgoja i učenja djece u našem vrtiću. Na samom početku nove pedagoške godine prostorno okruženje organizirali smo u svrhu promicanja suradnje, slobode, odgovornosti, samopouzdanja, samostalnosti i suradničkog učenja djece.
Organizacija prostora po centrima aktivnosti unutar sobe dnevnog boravka neizravno poziva djecu na grupiranje u manje skupine, potiče ih na učenje kroz igru i rad s materijalima te ono najbitnije omogućuje im istodobno odvijanje različitih aktivnosti te slobodan odabir ponuđenih sadržaja.
Djeca su prirodni istraživači u aktivnoj potrazi za informacijama u svom okruženju. Promatranjem i istraživanjem pokušavaju razumijeti svijet oko sebe. Igrom u obogaćenim centrima razvijaju vještine poput promatrnja, uspoređivanja, opisivanja, propitivanja, komuniciranja.
Na nama odgojiteljima je da nastavimo poticati proces istraživanja, osiguramo i organiziramo materijale za igru, promatramo djecu kako i što rade s ponuđenim materijalima, unaprjeđujemo i proširujemo dječje interese.
mt_gallery

Print Friendly, PDF & Email

Jelovnik

Djeca i promet

Dolaskom proljeća i toplijeg vremena djeca u skupini sve više pričaju kako se svakodnevno nalaze u prometu sa svojim biciklima

mt_gallery

Matematika u vrtiću

Stvaralačka igra „kupovanja i prodaje“ u obiteljskom centru kod djece je pobudila prirodnu znatiželju za nešto novo i nepoznato. Potaknula

Skip to content