Kvalitetno prostorno–materijalno okruženje nezaobilazna je pretpostavka kvalitete življenja, odgoja i učenja djece u našem vrtiću. Na samom početku nove pedagoške godine prostorno okruženje organizirali smo u svrhu promicanja suradnje, slobode, odgovornosti, samopouzdanja, samostalnosti i suradničkog učenja djece.
Organizacija prostora po centrima aktivnosti unutar sobe dnevnog boravka neizravno poziva djecu na grupiranje u manje skupine, potiče ih na učenje kroz igru i rad s materijalima te ono najbitnije omogućuje im istodobno odvijanje različitih aktivnosti te slobodan odabir ponuđenih sadržaja.
Djeca su prirodni istraživači u aktivnoj potrazi za informacijama u svom okruženju. Promatranjem i istraživanjem pokušavaju razumijeti svijet oko sebe. Igrom u obogaćenim centrima razvijaju vještine poput promatrnja, uspoređivanja, opisivanja, propitivanja, komuniciranja.
Na nama odgojiteljima je da nastavimo poticati proces istraživanja, osiguramo i organiziramo materijale za igru, promatramo djecu kako i što rade s ponuđenim materijalima, unaprjeđujemo i proširujemo dječje interese.
Edukacija Civilne zaštite
6.svibnja starija skupina vrtića Trnoružica sudjelovala su na edukaciju koja se provodila u Osnovnoj školi Ivan Goran Kovačić pod vodstvom