Ljubav u vrtiću

mt_gallery

Kaže se da je ljubav osjećaj koji usmjerava duh prema objektu sviđanja, prirodna težnja ka nekom predmetu ili osobi. Ljubav se odražava u čovjekovom radu, igri i pomoći koju pruža drugim ljudima. Kako bismo voljeli, neophodno je da razumijemo druge. Zato su razumijevanje i ljubav tijesno povezani. Ljubav je osnovni uvjet za zdrav razvoj pojedinca. Potrebe za pripadanjem i ljubavlju nužno je zadovoljiti radi socijalne prilagođenosti. Nezadovoljavanje ovih potreba uvjetuje zatvaranje u sebe, gubitak povjerenja, strah od odbacivanja.
Djeca od malih nogu vole one koji o njima brinu i zadovoljavaju njihove potrebe, u najranijim godinama života to su obično roditelji. Postupno dijete uči kako voljeti i prijatelje, igračke, okolinu u kojoj živi. U vrtiću se ljubav kod djeteta razvija uz pomoć različitih aktivnosti koje u svojoj osnovi podrazumijevaju osjećaj ljubavi, privrženosti i razumijevanja. Kada dijete zalijeva biljku čini to s ljubavlju, u toj radnji razvija se ljubav djeteta prema prirodi; kada se igra i u igri dijeli zajedničke trenutke s drugim djetetom, razvija se ljubav prema drugima; kada se sukobi rješavaju dijalogom i razumijevanjem tada se javljaju osjećaji prijateljstva i korisnosti. Na taj način djeca se razvijaju i odrastaju u samostalne, samopouzdane i sretne odrasle osobe što je zajednički cilj i roditelja i odgojitelja.
mt_gallery

Print Friendly, PDF & Email

Jelovnik

Predstava Tunja

  Veliku radost u naš vrtić unijela je Kazališna družina „Ivana Brlić Mažuranić“ svojim posjetom i predstavom „Tunja“ u režiji

mt_gallery

DOBRO NAM DOŠLI!

Radovi na energetskoj obnovi vrtića Maslačak,  završeni su tijekom siječnja i nakon dugog nestrpljivog iščekivanja, otvorili smo vrata našeg obnovljenog

mt_gallery

Nova poznanstva u vrtiću

Prošlo je pola godine od kako smo otišli iz našeg vrtića i smjestili se kod naših dragih domaćina: vrtića Kosjenka,

mt_gallery

Osamostaljivanje djece u jaslicama

Zatečeno stanje u jasličnoj skupini na početku pedagoške godine pokazalo je slabo razvijen govor djece i veliku nesamostalnost. Djeca nisu

Skip to content