U školskoj knjižnici

mt_gallery

Povodom mjeseca knjige, starija skupina našeg vrtića u sklopu planiranih aktivnosti izvan vrtića, iskoristila je tople jesenske dane za šetnju i posjet OŠ “Blaž Tadijanović” i njihovoj školskoj knjižnici.
Cilj ovog posjeta bio je upoznavanje djece s prostorom i sadržajem knjižnice kao i upoznavanje s djelatnošću knjižničara. Djecu nastojimo potaći na stvaranje navika posjeta knjižnici, upoznavanje različitih vrsta knjiga (knjiga, slikovnica, enciklopedija, časopisa i dr.) i pravilnog korištenja i čuvanja knjiga. Današnje generacije djece sve više koriste moderne tehnologije (računala, igrice), a sve manje čitaju i to je jedan od čimbenika sve većeg postotka djece s problemima u razvoju govora. Čitanjem se bogati dječji rječnik i potiče vizualno-govorna komunikacija, zato je važno da roditelji i odrasli što više čitaju djeci te da ih potiču na čitanje. Time se zadovoljava i osnovna dječja potreba za sigurnošću, prihvaćanjem i pažnjom što je preduvjet za zdrav socio-emocionalni razvoj.
Tijekom boravka u knjižnici djeca su se upoznala s prostorom knjižnice, s različitim knjigama, slikovnicama, s knjižničarkom, vidjela su gdje stanuju knjige.
Rezultat planiranih aktivnosti u mjesecu knjige najbolje se očituje u malim pričama i ‘knjigama’ koje su djeca sama smišljala, pisala, ilustrirala i čitala jedna drugima.
Čitajmo knjige našoj djeci jer knjige imaju dušu!
mt_gallery

Print Friendly, PDF & Email

Jelovnik

Predstava Tunja

  Veliku radost u naš vrtić unijela je Kazališna družina „Ivana Brlić Mažuranić“ svojim posjetom i predstavom „Tunja“ u režiji

mt_gallery

DOBRO NAM DOŠLI!

Radovi na energetskoj obnovi vrtića Maslačak,  završeni su tijekom siječnja i nakon dugog nestrpljivog iščekivanja, otvorili smo vrata našeg obnovljenog

mt_gallery

Nova poznanstva u vrtiću

Prošlo je pola godine od kako smo otišli iz našeg vrtića i smjestili se kod naših dragih domaćina: vrtića Kosjenka,

mt_gallery

Osamostaljivanje djece u jaslicama

Zatečeno stanje u jasličnoj skupini na početku pedagoške godine pokazalo je slabo razvijen govor djece i veliku nesamostalnost. Djeca nisu

Skip to content