U mjesecu rujnu, dok je još trajala faza prilagodbe djece na vrtić, sustavno i planski smo stvarali različite situacije te organizirali različite igre i aktivnosti u kojima je dijete imalo priliku vježbati socijalne vještine (uljudno ophođenje, suradnja, izražavanje vlastitih želja i potreba). Značajnu ulogu u ovoj fazi su odigrale glazbene i tjelesne aktivnosti kojima smo nastojali zadovoljiti djetetovu potrebu za kretnjom i igrom te kao sredstvo zabave.
U mjesecu listopadu nastavile su se aktivnosti usmjerene prema djetetu povodom Dječjeg tjedna. Tijekom Dječjeg tjedna posebna pozornost u starijim skupinama je bila usmjerena na ostvarivanje prava djeteta, dok su u mlađim skupinama organizirane prigodne igre i aktivnosti u kojima djeca postaju bolji prijatelji jedni drugima, uče i odrastaju u zajedništvu, igraju se i vesele.
Različite igre i aktivnosti su poticane i u danima koji su slijedili, kao što su Dani jabuka, Dani kruha gdje se poticala sposobnost spoznavanja raznovrsnih predmeta izravnom manipulacijom kod djece.