Ciljevi fitnes programa su pravilan rast i razvoj djeteta, razvoj motoričkih sposobnosti (koordinacija, brzina, snaga, ravnoteža, gibljivost), usvajanje motoričkih znanja različitih sportova te poticanje pozitivnog odnosa prema tjelesnom vježbanju, sportu i zdravom načinu života.
Kroz svakodnevno vježbanje i individualizirani pristup djetetu integriraju se motoričke vještine i znanja s ostalim sastavnicama cjelokupnog razvoja djeteta. Kretanje je jedna od bitnih pretpostavki u održavanju uravnoteženog stanja organizma i razine zdravlja općenito, a posebno u djece predškolske dobi. U tom razdoblju oblikuju se i u znatnoj mjeri učvršćuju buduća osobna obilježja motorike. Kako bi predškolsko dijete usvojilo složenije motoričke strukture, potreban je angažman odraslih koji organiziraju i usmjeravaju aktivnost djeteta. Iako smo svakodnevno vježbali s djecom, podignuli smo vježbanje na viši nivo za fitnes vježbanje, kako bi djecu više zainteresirali i kako bi im vježbanje bilo zanimljivo. Bavljenje sportom za djecu je igra, kroz koju pospješuju svoja motorička znanja i sposobnosti. Motorička znanja su bitna za ispunjenje egzistencijalnih i esencijalnih potreba, za ispunjenje raznovrsnih biotičkih i civilizacijskih potreba, ali su istodobno presudan čimbenik rasta, razvoja svih osobina i sposobnosti, osobito onih na koje se u djetinjstvu jedino ili najviše može utjecati.
U program fitnes vježbanja su uključene: opće pripremne vježbe za razvoj svih mišićnih skupina, vježbe za razvoj prirodnih oblika kretanja, bazični elementi atletike i gimnastike, vježbe korektivne gimnastike sa i bez rekvizita, različite igre s rekvizitima, vježbe s loptama, momčadske igre (timski sport) i vježbe za razvoj ritma uz primjenu udaraljki i glazbenu pratnju. Aktivnosti djece organizirane su tako da razvijaju suradnju među djecom, da pridonose razvoju samostalnosti, sigurnosti i samoinicijativnosti.

U svijetu Bajki
Povodom 150. rođendana Ivane Brlić Mažuranić djeca iz dječjeg vrtića “Seka i braco” uplovila su u šareni svijet naše najpoznatije