Govorno-jezični razvoj kod djece s i bez teškoća u razvoju

Predavanje se sastojalo od uvodnog dijela radionice, teorijskog dijela o govorno-jezičnom razvoju (definicija, epidemiologija, uzroci nastanka, klinička slika, prikaz slučaja, terapije) te za kraj su podijeljene Credo podrške.

Tijek predavanja:

UVODNI DIO:
Radionica:
Odgojitelji su se podijelili po dvoje te zadatak je bio da jedan odgojitelj neverbalnom komunikacijom pokaže svoje potrebe, želje, a drugi odgojitelj pokušava to odgonetnuti.

GLAVNI DIO:
Teorijski prikaz teme ˝Govorno-jezični razvoj kod djece s i bez teškoća˝ te rasprava i interakcija između sudionika vezano za teškoće govora u vrtiću, u pojedinim skupinama kod djece.

ZAVRŠNI DIO.
Relaksacijski dio uz power point prezentaciju i Credo podrške.
Zaključak: Predavanju se odazvao veći broj odgojiteljica, jer u skupinama se sve više ističu djeca s poremećajima govora koji treba prevenirati već u predškolskoj dobi.
Odgojiteljice su međusobno izmijenile svoja iskustva.
Edukaciju provodi rehabilitatorica Katarina Šarčević, mag.educ.reh.

Print Friendly, PDF & Email

Jelovnik

Skip to content