U mlađoj skupini, odgojiteljice potaknute prepričavanjem četverogodišnje djece o bacanju petardi za vrijeme blagdana isplanirale su aktivnosti u kojima su djeci željele ukazati na moguće opasnosti u njihovoj neposrednoj okolini. Kroz razgovor djeca su istakla da „pomažu u kućnim poslovima” , borave u radionicama očeva i služe se alatima i pomagalima koji su istovremeno i pomagači i mogući izvor opasnosti ako se nepravilno rukuje s njima. Kroz igru, prepričavanjem osobnih iskustava djeca su naučila kako pažljivo rukovati kućanskim aparatima, pomagalima te koja pomagala i predmete ne trebaju dirati ( jer su oštri , vrući …) . Naglasak je stavljen na noževe i utičnice, ali i šibice i petarde. Odgojiteljice su također uvidjele kako pri odlasku kući djeca ne vole roditeljima davati ruku te da se neka djeca ne voze u auto-sjedalicama. Kroz imitativne igre djeca i odgojiteljice uvježbali su kretanje ulicom i prelazak ulice, uz uočavanje promjene svjetla na semaforu i njihovo značenje, ali i sigurnu vožnju u auto-sjedalici .

Istraživanje svemira
Različitim aktivnostima upoznali smo djecu sa Sunčevim sustavom, planetima, astronautima, mliječnom stazom. U sobi dnevnog boravka djece osmislili smo i