Edukacija se sastojala od tri dijela. U prvom dijelu predavačica Jadranka Tomljanović upoznala je odgojitelje s teorijom kreativnosti, kako je prepoznati kod djece i poticati njezin razvoj. U drugom djelu zajedno su kroz primjere, video snimke pokušali procjeniti kreativnosti kod djece kako bi stečena znanja primjenili u svakodnevnom radu. Treći dio sastojao se od radionice u kojoj su odgojitelji dobili zadatak da u vremenu od pola sata s neoblikovanim materijalima izrade dvorac, lutke, smisle priču, predstavu te ju odglume, a u čemu se pokazala izrazita kreativnost i maštovitost odgojitelja. Edukacija je bila zanimljiva i poučna, odgojiteljice su se uključivale i s pitanjima na koje je predavačica davala odgovore, koji će im pomoći u daljnjem radu.
Predavanje ˝Važnost tjelesnog vježbanja kod djece s poremećajem iz autističnog spektra˝
U sklopu stručnog aktiva, 22. siječnja 2018. godine održano je predavanje na temu ˝Važnost tjelesnog vježbanja kod djece s poremećajem