Predavanje se sastojalo od teorijskog dijela o osobitostima oštećenja vida i rehabilitaciji kod djece s oštećenjem vida, prikaza slučaja te dvije radionice.
Tijek predavanja:
UVODNI DIO:
Radionica ˝Upoznavanje predmeta˝:
Zadatak odgojiteljica je bio da stave povez na oči te pokušaju zamisliti osjećaj kako je biti slijep. U ruku su dobile nepoznati predmet kojeg su opipavale te pokušale prepoznati. Cilj je bio da se pokuša osvijestiti kod odgojiteljica osjećaj kako je slijepom djetetu kad se susreće s nekim nepoznatim predmetom.
GLAVNI DIO:
Teorijski prikaz teme ˝Rehabilitacija djece s oštećenjem vida˝ te rasprava i prikaz slučaja.
Radionica ˝Upoznajmo prijatelja˝:
Zadatak radionice je bio da jedna odgojiteljica stavi povez te rukama opipava izabrane 4 odgojiteljice te po nekom karakterističnom obilježju pokuša ju u ponovnom susretu prepoznati. Cilj radionice je osvijestiti kako slijepo ili gluhoslijepo dijete upoznaje prijatelje/vršnjake u vrtiću.
ZAVRŠNI DIO:
Relaksacijski dio uz power point prezentaciju.
Zaključak: Sastanak je prošao u interaktivnom sudjelovanju.
S ovom edukacijom je završio ciklus eddukacija za odgojitelje u radu s djecom s teškoćama u razvoju.
Edukacije je provodila rehabilitatorica Katarina Šarčević, mag. educ. reh.