U mjesecu siječnju provedene su različite aktivnosti. Odgojiteljice jaslične skupine poticale su djecu da kroz raznovrsne tjelesne aktivnosti vježbaju različite načine kretanja: puzanje, provlačenje te hodanje po suženoj površini. Pri tome su poticale djecu na razvoj suradnje i poštivanje pravila, osobito strpljivost i čekanje na red. Djeca mlađe mješovite skupine kroz različite aktivnosti, scenske igre, zagonetke i pjesme upoznala su šumske životinje. Spoznala su koje su životinje pokrivene dlakom, koje perjem, a koje kožom. Saznala su tko se čime hrani te lovi li danju ili noću. Upoznala su životinjske nastambe te koje životinje spavaju, a koje ne spavaju zimski san. U mlađoj skupini djeca su bliže upoznala aktualno godišnje doba – zimu. Uočila su uzročno-posljedične veze te njihov utjecaj na ljude, biljke i životinje. Srednja mješovita skupina radila je na dogovaranju i uspostavljanju starih, ali i novih pravila u skupini. U sobu dnevnog boravka unijela su novine oformivši dva nova centra: centar za tjelesno vježbanje te početno čitanje i pisanje. Djeca srednje skupine su u nedostatku snijega,a željna gruda, došla na ideju improviziranja. Od staroga papira izradila su grude te organizirala natjecanje u grudanju i gađanju. Starija skupina proučavala je mjerenje vremena i vremenske odnose. Upoznala su vrste kalendara te podatke koji se u njima nalaze. Utvrdila su nazive godišnjih doba, dana u tjednu, mjeseci u godini.Smišljali su rečenice u prošlom, sadašnjem i budućem vremenu. Imala su prigodu pobliže vidjeti različite vrste satova – od pješčanog do digitalnog. Opuštala su se slušanjem klasične glazbe te slikanjem pijeskom.
Bajke u Kosjenci
O estetskoj, umjetničkoj književnoj vrijednosti priča i bajki Ivane Brlić Mažuranić mnogo se pisalo i piše se i dalje pa