Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Prva edukacijska radionica

mt_gallery

S ciljem pripreme odgojitelja i roditelja na aktivnu ulogu u procesu logopedske terapije djece s teškoćama jezično-govorne komunikacije, ove ciljne skupine će proći edukacijske radionice o temama koje se odnose na najčešća razvojna odstupanja djece predškolske dobi te kako ih prepoznati i pravovremeno djelovati u smjeru adekvatnog poticanja razvoja djece.
Edukacijske radionice sastavni su dio EU – sufinanciranog projekta Igrom do govora kojeg u suradnji provode Dječji vrtić Ivana Brlić Mažuranić Slavonski Brod i Dječji centar Logos. Po završetku 20 radionica, polaznici, tj. odgojitelji i roditelji, će steći nova znanja i vještine za prepoznavanje odstupanja u razvoju djece u ranoj fazi i na taj način djeci omogućiti pravovremeno uključivanje u potrebne dijagnostičke i rehabilitacijske postupke.
Zahvaljujući novostečenom znanju, odgojitelji i roditelji će biti osposobljeni za aktivno sudjelovanje u rehabilitacijskom procesu kao velika podrška rehabilitacijskom timu. U konačnici je to za svako pojedino dijete od velike važnosti jer će njegovi najbliži moći pomoći na pravi način, umjesto da su samo promatrači. To će naravno doprinijeti većoj kvaliteti i kraćem trajanju same rehabilitacije.

20 edukacijskih radionica će provesti 15 vrhunskih hrvatskih stručnjaka iz područja logopedije, psihologije, pedagogije i edukacijske-rehabilitacije, većinom s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, ali i drugih respektabilnih ustanova.

Teme koje će se pokriti edukacijskim radionicama kreću se od uočavanja ranih razvojnih odstupanja kod djece predškolske dobi, preko komunikacije s obiteljima, smjernica kako poticati ranu pismenost i predčitačke vještine kod djece, kako prilagoditi odgojne postupke u radu s djecom koja imaju ADHD, što su to poremećaji glasa kod djece, ali i odgojitelja (profesionalne disfonije), kako pomoći djetetu s nefluentnim govorom (mucanjem), što je to inkluzivni odgoj u okvirima predškolskog programa i koji su njegovi izazovi te mnoge druge.

U sklopu toga održana je i prva radionica 16. travnja u ustanovi Dječji vrtić Ivana Brlić Mažuranić s temama:

  • Djeca s teškoćama u razvoju i mediji
  • Uloga i vrijednost medija u zaštiti prava djece s teškoćama u razvoju

Razvitkom tehnologije, mediji sve lakše i brže prenose vijesti diljem svijeta. S obzirom na današnji velik utjecaj medija u društvu, često i negativan, osobito kad su djeca u pitanju, s ovim temama su otvorene edukacijske radionice, jedne od najvažnijih projektnih aktivnosti.

Voditeljica radionica je Tanja Opačak, doktorandica međunarodnog interdisciplinarnog poslijediplomskog doktorskog studija „Prevencijska znanost i studij invaliditeta”, profesorica edukacijske rehabilitacije.
mt_gallery

Print Friendly, PDF & Email

Jelovnik

mt_gallery

ADHD- Značajke razvoja i odgojni postupci

Dr. sc. Snježana Sekušak-Galešev, prof.psiholog, pročelnica Odsjeka za inkluzivnu edukaciju i rehabilitaciju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu održala je u

mt_gallery

Podrška integraciji djece

U skladu s ciljevima projekta „Igrom do govora”, u petak, 14. 11. 2014. su u DV Hlapić održane još dvije

mt_gallery

Projekt ˝Igrom do govora˝

Danas, 20. veljače 2014. godine u prostorijama Dječjeg vrtića Ivana Brlić Mažuranić pred velikim brojem uzvanika predstavljen je projekt „Igrom

Skip to content