“Informacije i edukacija su najmoćnija sredstva u suočavanju sa stresom koje roditelji mogu dobiti od stručnjaka“

mt_gallery

Još jedan ciklus edukacijskih radionica za odgojitelje, stručne suradnike i roditelje, u sklopu projekta Igrom do govora održan je u utorak 27. svibnja 2014. u Dječjem vrtiću Ivana Brlić Mažuranić Slavonski Brod. Radionicama je prisustvovalo preko 60 polaznika.

U okviru teme ˝Komunikacija s obiteljima˝, prof. dr. sc. Marta Ljubešić upoznala je polaznike s velikom važnosti partnerskog odnosa između stručnjaka i roditelja djece s teškoćama u razvoju te dala smjernice kako ga uspostaviti, što čini uspješnu komunikaciju, a koje je zamke dobro izbjeći. U okviru radionice objašnjen je i pojam rane intervencije, kao i njezin središnji zadatak te dugoročni cilj.

˝Kako poticati socijalnu komunikaciju˝ bila je tema druge radionice koju je održala doc. dr. sc. Jasmina Ivšac Pavliša. Konkretne strategije za poticanje razvoja socijalne komunikacije kod djece s teškoćama iz autističnog spektra, potkrijepljene su brojnim primjerima i zanimljivim video snimkama te pismenim materijalima za sve polaznike:

Podrška za roditelje – Bromley (preuzmite brošuru)

Zanimljivi ciklus edukacijskih radionica nastavlja se 5. lipnja 2014. sa sljedećim temama:

Prof. dr. sc. Mirjana Lenček: ˝Mogućnosti koje odgojitelji imaju u poticanju rane pismenosti˝

Maja Peretić, prof: ˝Osobitosti poticanja jezičnih predvještina za usvajanje čitanja i pisanja˝.

mt_gallery

Print Friendly, PDF & Email

Jelovnik

mt_gallery

ADHD- Značajke razvoja i odgojni postupci

Dr. sc. Snježana Sekušak-Galešev, prof.psiholog, pročelnica Odsjeka za inkluzivnu edukaciju i rehabilitaciju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu održala je u

Skip to content