Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

MOGUĆNOSTI KOJE ODGOJITELJI IMAJU U POTICANJU RANE PISMENOSTI

mt_gallery

Projekt Igrom do govora nastavlja provoditi edukaciju odgojitelja, stručnih suradnika i roditelja. U četvrtak, 5. lipnja, prof. dr. sc. Mirjana Lenček i Maja Peretić, prof. s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu su održale nove dvije radionice za 60 polaznika u dvorani Dječji vrtić Ivana Brlić Mažuranić u Slavonskom Brodu.
U okviru prve teme – Rana pismenost, profesorica Lenček je polaznike upoznala sa slijedom razvoja predčitačkih vještina, rizicima za razvoj disleksije u nejezičnim područjima razvoja – motoričkom razvoju, kao i vizualnoj i auditivnoj percepciji te detaljno objasnila koje je vještine potrebno poticati od najranije dobi kako bi dijete uspješno i s lakoćom usvojilo čitanje i pisanje.
Posebnu pažnju profesorica Peretić je u drugom dijelu edukacije skrenula na Osobitosti poticanja jezičnih predvještina za usvajanje čitanja i pisanja. Polaznici su kao najzanimljiviji i najkorisniji dio izdvojili onaj praktični, u kojem su sami iznosili svoje ideje i vrlo kreativne prijedloge: kako poticati usvajanje morfologije, pripovijedanje, fonološku svjesnost, poznavanje slova, bogaćenje rječnika, prepoznavanje početnog i završnog glasa u riječi, te ranu pismenost.
Današnjom edukacijom završen je proljetni ciklus radionica, a početkom sljedeće školske godine radionice se nastavljaju s novim temama i predavačima.
mt_gallery

Print Friendly, PDF & Email

Jelovnik

mt_gallery

ADHD- Značajke razvoja i odgojni postupci

Dr. sc. Snježana Sekušak-Galešev, prof.psiholog, pročelnica Odsjeka za inkluzivnu edukaciju i rehabilitaciju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu održala je u

mt_gallery

Podrška integraciji djece

U skladu s ciljevima projekta „Igrom do govora”, u petak, 14. 11. 2014. su u DV Hlapić održane još dvije

mt_gallery

Prva edukacijska radionica

S ciljem pripreme odgojitelja i roditelja na aktivnu ulogu u procesu logopedske terapije djece s teškoćama jezično-govorne komunikacije, ove ciljne

mt_gallery

Projekt ˝Igrom do govora˝

Danas, 20. veljače 2014. godine u prostorijama Dječjeg vrtića Ivana Brlić Mažuranić pred velikim brojem uzvanika predstavljen je projekt „Igrom

Skip to content