MOGUĆNOSTI KOJE ODGOJITELJI IMAJU U POTICANJU RANE PISMENOSTI

mt_gallery

Projekt Igrom do govora nastavlja provoditi edukaciju odgojitelja, stručnih suradnika i roditelja. U četvrtak, 5. lipnja, prof. dr. sc. Mirjana Lenček i Maja Peretić, prof. s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu su održale nove dvije radionice za 60 polaznika u dvorani Dječji vrtić Ivana Brlić Mažuranić u Slavonskom Brodu.
U okviru prve teme – Rana pismenost, profesorica Lenček je polaznike upoznala sa slijedom razvoja predčitačkih vještina, rizicima za razvoj disleksije u nejezičnim područjima razvoja – motoričkom razvoju, kao i vizualnoj i auditivnoj percepciji te detaljno objasnila koje je vještine potrebno poticati od najranije dobi kako bi dijete uspješno i s lakoćom usvojilo čitanje i pisanje.
Posebnu pažnju profesorica Peretić je u drugom dijelu edukacije skrenula na Osobitosti poticanja jezičnih predvještina za usvajanje čitanja i pisanja. Polaznici su kao najzanimljiviji i najkorisniji dio izdvojili onaj praktični, u kojem su sami iznosili svoje ideje i vrlo kreativne prijedloge: kako poticati usvajanje morfologije, pripovijedanje, fonološku svjesnost, poznavanje slova, bogaćenje rječnika, prepoznavanje početnog i završnog glasa u riječi, te ranu pismenost.
Današnjom edukacijom završen je proljetni ciklus radionica, a početkom sljedeće školske godine radionice se nastavljaju s novim temama i predavačima.
mt_gallery

Print Friendly, PDF & Email

Jelovnik

mt_gallery

ADHD- Značajke razvoja i odgojni postupci

Dr. sc. Snježana Sekušak-Galešev, prof.psiholog, pročelnica Odsjeka za inkluzivnu edukaciju i rehabilitaciju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu održala je u

Skip to content