Uočavanje razvojnih odstupanja u ranoj dobi – edukacijska radionica

mt_gallery

U ponedjeljak, 12. svibnja 2014. u Dječjem vrtiću Ivana Brlić Mažuranić Slavonski Brod su nastavljene aktivnosti edukacije odgojiteljica, stručnih suradnika i roditelja u sklopu projekta ˝Igrom do govora˝.
Dvije edukacijske radionice u kojima je sudjelovalo preko 60 polaznika, o uočavanju razvojnih odstupanja u ranoj dobi, održale su dr. sc. Maja Cepanec, logoped i dr. sc. Sanja Šimleša s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
U prvom dijelu edukacije polaznici su upoznati s pojmovima komunikacija, jezik i govor te njihovim obilježjima: što je predintencijska, a što intencijska komunikacija, kojim sredstvima dijete komunicira te što su to komunikacijske funkcije.
Na temelju brojnih primjera prikazanih video isječcima pokazano je kako razlikovati situacijsko od jezičnog razumijevanja, kao i što je to jezična ekspresija i gdje se tu nalazi govor.
Drugi dio radionice vodila je psihologinja, dr. sc. Sanja Šimleša koja je polaznike upoznala s osnovnim obilježjima intelektualnog razvoja djece, razvojem igre, socijalne kognicije te prednostima i nedostacima postavljanja dijagnoze.
Tijekom obje radionice polaznici su koristili priliku aktivno sudjelovati postavljajući pitanja i komentirajući koristeći vlastita iskustva u svakodnevnom radu.
Slijedeće edukacijske radionice održat će prof. dr. sc. Marta Ljubešić i doc. dr. sc. Jasmina Ivšac Pavliša 27. 5. 2014. u Dječjem vrtiću Ivana Brlić Mažuranić Slavonski Brod.
mt_gallery

Print Friendly, PDF & Email

Jelovnik

mt_gallery

ADHD- Značajke razvoja i odgojni postupci

Dr. sc. Snježana Sekušak-Galešev, prof.psiholog, pročelnica Odsjeka za inkluzivnu edukaciju i rehabilitaciju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu održala je u

Skip to content