Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Poremećaji ritma i tempa govora kod djece

mt_gallery

Što je mucanje? Zašto nastaje? Koji su simptomi mucanja? Kako pomoći djetetu koje muca, kako se nositi s mucanjem u obitelji, vrtićkoj skupini ili razredu? Na ova i mnoga druga pitanja smo dobili iscrpne stručne odgovore i smjernice u okviru edukacijskih radionica projekta “Igrom do govora” kroz koje je u petak, 23. siječnja 2015. polaznike provela dr. sc. Suzana Jelčić Jakšić s Klinike za dječje bolesti Zagreb.
Broj prijavljenih polaznika i puno postavljenih pitanja tijekom same edukacije pokazala su veliku zainteresiranost odgojiteljica, učiteljica, stručnih suradnica, ali i roditelja malih Brođana za ovu temu. Razmjena iskustava u svakodnevnom radu s djecom i ovaj put su se pokazala kao dobar način učenja. Nadamo se da će sve naučeno već danas biti primijenjeno u učionicama brodskih škola i vrtića, ali i svakodnevnim obiteljskim situacijama na radost i korist djece.

mt_gallery

Print Friendly, PDF & Email

Jelovnik

mt_gallery

ADHD- Značajke razvoja i odgojni postupci

Dr. sc. Snježana Sekušak-Galešev, prof.psiholog, pročelnica Odsjeka za inkluzivnu edukaciju i rehabilitaciju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu održala je u

mt_gallery

Podrška integraciji djece

U skladu s ciljevima projekta „Igrom do govora”, u petak, 14. 11. 2014. su u DV Hlapić održane još dvije

mt_gallery

Prva edukacijska radionica

S ciljem pripreme odgojitelja i roditelja na aktivnu ulogu u procesu logopedske terapije djece s teškoćama jezično-govorne komunikacije, ove ciljne

mt_gallery

Projekt ˝Igrom do govora˝

Danas, 20. veljače 2014. godine u prostorijama Dječjeg vrtića Ivana Brlić Mažuranić pred velikim brojem uzvanika predstavljen je projekt „Igrom

Skip to content