Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

ADHD- Značajke razvoja i odgojni postupci

mt_gallery

Dr. sc. Snježana Sekušak-Galešev, prof.psiholog, pročelnica Odsjeka za inkluzivnu edukaciju i rehabilitaciju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu održala je u petak, 6. ožujka 2015., 18. i 19. edukacijsku radionicu projekta „Igrom do govora” pred punom dvoranom DV Hlapić gdje su brojni zainteresirani odgojitelji, stručni suradnici i roditelji dobili uvid u problematiku ADHD-a (engl. Attention Deficit and Hyperactivity Disorder).

Prvom temom „Značajke razvoja djece s deficitom pažnje i hiperaktivnim ponašanjem” dr. Sekušak-Galešev je vrlo detaljno pojasnila ponašanja djece koja su karakteristična za ovaj sindrom što je potkrijepila i brojnim primjerima iz prakse, dok je u sklopu druge teme: „Odgojni postupci s djecom koja imaju ADHD” pružila polaznicima alate za svakodnevnu primjenu u radu s djecom koja imaju ADHD.
Kao i u okviru većine dosadašnjih radionica, diskusijom je istaknut problem manjka dostupnih stručnjaka u našoj sredini te primoranosti roditelja na traženje pomoći u udaljenom Zagrebu. Rješenje ovog problema vidimo u većem broju projekata kao što je „Igrom do govora” koji se bliži kraju.

mt_gallery

Print Friendly, PDF & Email

Jelovnik

mt_gallery

Podrška integraciji djece

U skladu s ciljevima projekta „Igrom do govora”, u petak, 14. 11. 2014. su u DV Hlapić održane još dvije

mt_gallery

Prva edukacijska radionica

S ciljem pripreme odgojitelja i roditelja na aktivnu ulogu u procesu logopedske terapije djece s teškoćama jezično-govorne komunikacije, ove ciljne

mt_gallery

Projekt ˝Igrom do govora˝

Danas, 20. veljače 2014. godine u prostorijama Dječjeg vrtića Ivana Brlić Mažuranić pred velikim brojem uzvanika predstavljen je projekt „Igrom

Skip to content